Συντήρηση και Ανάπτυξη της πλατφόρμας MYRAE
- Δημιουργία ειδικού και ολοκληρωμένου περιβάλλοντος στην πλατφόρμα myRAE για την υποστήριξη των καταναλωτών στις περιπτώσεις που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή μέσω του myRae δεν οδήγησε σε ικανοποίηση του καταναλωτή. Ειδικότερα, εφόσον πρόκειται για αστικής ή εμπορικής φύσεως διαφορά, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα χρήσης ηλεκτρονικών μέσων (online dispute resolution mechanisms), προκειμένου να προσφεύγουν σε διαμεσολάβηση.
- Ανάπτυξη του Πληροφοριακού Συστήματος που θα υποστηρίζει και διαχειρίζεται τη διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, το οποίο θα ονομάζεται ENOMOS, κατά τρόπο που θα πληροί απαρεγκλίτως τα διαδικαστικά στάδια και τους ειδικούς όρους της διαμεσολάβησης, όπως προσδιορίζονται στην κείμενη νομοθεσία (ν. 4640/19, ΚΥΑ) και στους Κανονισμούς και τις κατευθύνσεις της ΡΑΕ, οι οποίοι έχουν γνωστοποιηθεί και έχουν γίνει ανεπιφύλακτα αποδεκτοί από τον Ανάδοχο.
Πιο αναλυτικά: ο ανάδοχος συμφωνεί να δημιουργήσει την πλατφόρμα ENOMOS η οποία θα συνδέεται λειτουργικά με την πλατφόρμα υποβολής παραπόνων MYRAE