35+ Δήμοι
450.000+ Αιτήματα
300.000+ Πολίτες
State of the art
Το FIxMyCity είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή μέσω της οποίας είναι δυνατή η ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων από τους πολίτες και η ταυτόχρονη διαχείριση των αιτημάτων αυτών από τις αντίστοιχες υπηρεσίες του δήμου. Η εφαρμογή είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη, διαθέτει πλήθος επιπέδων χρηστών και έχει την δυνατότητα προσαρμογής σε οποιαδήποτε ροή εργασίας διαθέτει ένας δήμος.
Το σύστημα
Το σύστημα περιλαμβάνει τα κάτωθι υποσυστήματα:
Υποσύστημα Πολιτών
Το υποσύστημα αποτελείται από μια εφαρμογή (App) για έξυπνες κινητές συσκευές (smartphones, tablets), η οποία διατίθεται δωρεάν σε έκδοση για Android, iOS και Windows Phone, μέσω των αντιστοίχων Application Stores.
Οι πολίτες μπορούν να εγκαταστήσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους και να τη χρησιμοποιούν προκειμένου να δηλώνουν βλάβες ή προβλήματα στα σημεία που επιθυμούν.
Επιπλέον, το παρόν υποσύστημα πολιτών διαθέτει και desktop έκδοση για την περίπτωση που ο πολίτης επιθυμεί να δηλώσει βλάβη ή πρόβλημα από τον προσωπικό του υπολογιστή και όχι σε πραγματικό χρόνο.
Υποσύστημα Διαχείρισης
Μέσω του υποσυστήματος διαχείρισης πραγματοποιείται το σύνολο των εργασιών διαχείρισης σε επίπεδο χρηστών και βλαβών. Συγκεκριμένα, παρέχονται οι κάτωθι δυνατότητες:
Διαχείριση Χρηστών
Το υποσύστημα δίνει τη δυνατότητα στο διαχειριστή να δημιουργεί χρήστες (είτε διαχειριστές όπως ο ίδιος, είτε απλά χρήστες διαχείρισης αιτημάτων) και να αποδίδει σε αυτούς τα συγκεκριμένα δικαιώματα της κάθε κατηγορίας χρηστών. Σε κάθε ομάδα χρηστών ο διαχειριστής μπορεί να εισαγάγει απεριόριστο αριθμό χρηστών. Οι χρήστες μπορούν να τροποποιούνται από το διαχειριστή, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του δήμου.
Διαχείριση Αιτημάτων Πολιτών
Μέσω του παρόντος υποσυστήματος πραγματοποιείται η διαχείριση των αιτημάτων που υποβάλλονται από τους πολίτες μέσω του υποσυστήματος πολιτών. Το υποσύστημα μπορεί να ομαδοποιεί τα αιτήματα σε κατηγορίες, ανάλογα με τη φάση διεκπεραίωσης που βρίσκονται. Για το σκοπό αυτό, υπάρχει α) η λίστα των μη επεξεργασμένων αιτημάτων, β) η λίστα των αιτημάτων σε εκκρεμότητα και γ) η λίστα των διεκπεραιωμένων αιτημάτων.
Το υποσύστημα είναι πλήρως παραμετρικό. Ως εκ τούτου, δίνει τη δυνατότητα στο διαχειριστή να δημιουργεί κατηγορία αιτήματος (π.χ. καθαριότητα ή παιδικές χαρές, ή δρόμοι, ή πεζοδρόμια, ή φρεάτια κλπ.) και στη συνέχεια να ορίζει, για κάθε κατηγορία αιτήματος, όλα τα πιθανά συμβάντα (π.χ. σπασμένος κάδος, γεμάτος κάδος κ.λπ.). Έτσι ο πολίτης μπορεί να επιλέξει κατηγορία αιτήματος και συμβάν από έτοιμες λίστες που έχουν δημιουργηθεί από το διαχειριστή, χωρίς την παρέμβαση της εταιρείας μας. Ο διαχειριστής μπορεί να εισαγάγει άπειρο αριθμό κατηγοριών αιτημάτων και άπειρα συμβάντα ανά κατηγορία.
Οι καινοτομίες του FixMyCity
- Απεριόριστος αριθμός ρόλων και χρηστών
- Δημιουργία κατηγορίας και υποκατηγορίας αιτήματος με χρήση παραθυρικού περιβάλλοντος, χωρίς να είναι απαραίτητη η παρέμβαση της εταιρείας μας
- Διαφορετική ροή εργασίας ανά κατηγορία αιτήματος ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε υπηρεσίας εντός του δήμου
- Συσχέτιση με το σύστημα αποτυπώσεων ή το GIS που διαθέτει ο δήμος
- Χρήση εξειδικευμένου ρόλου ¨Επόπτη" που μπορεί να εισάγει και να διαχειρίζεται αιτήματα σε πραγματικό χρόνο από το πεδίο
- Αυτόματη ομαδοποίηση αιτημάτων που αφορούν στην ίδια βλάβη και υποβάλλονται από διαφορετικούς πολίτες
- Αυτόματη δημιουργία προγράμματος αποκατάστασης βλαβών ανά είδος και ανά περιοχή
Τα βραβεία του FixMyCity
2016
Ο Δήμος Γλυφάδας παίρνει το πρώτο Χρυσό Βραβείο καινοτομίας στην διοργάνωση των BestCityAwards για την εφαρμογή FixMyCity.
2018
Με το βραβείο της «έξυπνης πόλης» τιμήθηκε ο Δήμος Γλυφάδας στα Bravo Awards. Η έξυπνη πόλη δεν είναι απλά ένα σύνθημα. Σημαίνει ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών. Σημαίνει εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων.